Graffiti
verwij­deren

Ondanks de inzet van meer camera’s en bewakers op stations, rangeerterreinen en spoorknooppunten gaan de ‘graffitikunstenaars’ regelmatig erg ver om hun werk te kunnen plaatsen. Dan is dé grootste uitdaging: Hoe zorg je ervoor dat al die voertuigen schoon weer op weg gaan en vrij zijn van vervuiling en graffiti? Reizigersbeleving is namelijk iets wat een steeds belangrijkere rol gaat spelen.
Het is de bedoeling dat de graffiti of verf snel kan worden verwijderd zonder dat een bakwand na een jaar overgespoten moet worden omdat de originele verf of coating dof is geworden. En daar zit nu precies de toegevoegde waarde van onze milieuvriendelijke werkwijze en producten!
Snel, effectief, biologisch afbreekbaar, vriendelijk in gebruik en respectvol voor het originele afwerkmateriaal.
Ben u benieuwd wat wij voor uw organisatie kunnen betekenen? Mail ons gerust en laat u verrassen door onze tarieven, onze hoge kwalitatieve diensten, de korte lijnen en de goede nazorg die wij dagelijks bieden.
N

Deskundig advies

N

Vakkundig geschoold personeel

N

Voldoet aan alle milieueisen

“Bij AMKO snappen ze de urgentie van het snel verwijderen van graffiti”

“Stadler Service verzorgt het onderhoud voor treinen van Arriva, Qbuzz en Connexion. AMKO helpt ons om onze contractafspraken met deze partijen waar te maken. Dit door het verwijderen van graffiti op deze treinen en het jaarlijks waxen van vloeren. Dat laatste gebeurt in de eersteklas elektrische treinstellen van Flirt.
Het meeste contact met AMKO hebben we over het verwijderen van graffiti. Iedere dag is het een verrassing wat we daarin tegenkomen. Als de graffiti er eenmaal op zit, moet het er zo snel mogelijk van af. Bij AMKO snappen ze de urgentie daarvan! Als we een melding maken, zijn ze snel ter plaatse op onze locatie in Venlo. Meestal dezelfde dag nog, of in elk geval binnen 48 uur. Tot nu toe is het hen altijd gelukt om de graffiti eraf te krijgen, zonder vervolgschade. Ze doen heel netjes hun werk! Als ze voorzien dat er mogelijk vervolgschade ontstaat, dan zeggen ze dat vooraf. Wat ik ook fijn vind, is dat ze mij en mijn collega Rob uit zichzelf op de hoogte houden van wat ze aantreffen en hoe ze dat oplossen. Zonder er om te hoeven vragen, krijgen we een fotoreportage vooraf én achteraf voor in het dossier. Ze denken echt mee. Verder zijn ze altijd even vriendelijk en behulpzaam, gewoon normale mensen, van het kaliber niet lullen maar poetsen.”

Joep Keunen, Onderhoudsplanner Stadler Service, locatie Venlo