Ons complete dienstenpakket
Dagelijkse reiniging
Voor meerdere opdrachtgevers in het OV verzorgen wij de dagelijkse reiniging van treinen en bussen, zowel van binnen als van buiten!
Graffiti verwijderen
Totaal onderhoud van panden en bedrijfsterreinen
Refit treinen
Compleet reinigen van bussen en rollend materieel in OV land
Wij staan voor u klaar.
U vindt bij ons het meest complete pakketdiensten voor zowel bedrijven als voor particulieren. Geen opdracht is te groot en geen klus te klein. U kunt altijd bij ons terecht. Schoonhouden van uw bedrijf, of al het openbaar vervoer in een regio? Geen probleem!
Uw bedrijf verhuizen met gevoelige apparatuur en opnieuw inrichten? Parkeerterrein aanleggen of uw pand schilderen?
Denk bij alle voorkomende werkzaamheden éérst aan ons, hoe gecompliceerd of eenvoudig het werk ook is. Van complete facilitaire diensten en verhuizingen tot opslag, van gevelreiniging tot tuinaanleg, het schilderen van uw woonkamer en repareren van uw dakgoot.
U wilt een schutting laten plaatsen of uw badkamer verbouwen? Bel ons even. En de kosten?
Laat u aangenaam verrassen.
“Bij AMKO snappen ze de urgentie van het snel verwijderen van graffiti”
“Stadler Service verzorgt het onderhoud voor treinen van Arriva, Qbuzz en Connexion. AMKO helpt ons om onze contractafspraken met deze partijen waar te maken. Dit door het verwijderen van graffiti op deze treinen en het jaarlijks waxen van vloeren. Dat laatste gebeurt in de eersteklas elektrische treinstellen van Flirt.
Het meeste contact met AMKO hebben we over het verwijderen van graffiti. Iedere dag is het een verrassing wat we daarin tegenkomen. Als de graffiti er eenmaal op zit, moet het er zo snel mogelijk van af. Bij AMKO snappen ze de urgentie daarvan! Als we een melding maken, zijn ze snel ter plaatse op onze locatie in Venlo. Meestal dezelfde dag nog, of in elk geval binnen 48 uur. Tot nu toe is het hen altijd gelukt om de graffiti eraf te krijgen, zonder vervolgschade. Ze doen heel netjes hun werk! Als ze voorzien dat er mogelijk vervolgschade ontstaat, dan zeggen ze dat vooraf. Wat ik ook fijn vind, is dat ze mij en mijn collega Rob uit zichzelf op de hoogte houden van wat ze aantreffen en hoe ze dat oplossen. Zonder er om te hoeven vragen, krijgen we een fotoreportage vooraf én achteraf voor in het dossier. Ze denken echt mee. Verder zijn ze altijd even vriendelijk en behulpzaam, gewoon normale mensen, van het kaliber niet lullen maar poetsen.”
Joep Keunen, Onderhoudsplanner Stadler Service, locatie Venlo